Обмін та повернення
Порядок повернення товару
Порядок повернення товару неналежної якості
1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно діючого законодавства України.
2. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.
3. При поверненні Покупцем товару неналежної якості Інтернет-магазин компенсує йому виплачену за товар грошову суму за фактом повернення товара, за виключенням компенсації витрат Інтернет-магазину, пов`язаних з доставкою товару Покупцеві.
Детальні умови обміну та повернення
Відповідно до Закону “Про захист прав споживачів” Ви маєте право повернути непотрібний товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Правила повернення товарів належної якості
Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісним пакуванням, який з певних причин не підійшов Вам. Повернення або обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, збережено його товарний вид і споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обмін або повернення не здійснюється.
Правила обміну товарів належної якості
Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.
У разі обміну або поверненні товару належної якості, доставка здійснюється коштом Покупця. У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.
Правила повернення товарів неналежної якості
Всі товари які представлені на нашому сайті підлягають обміну та поверненню через будь-яку причину дефекту та неякісності товару.
Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості
У разі отримання клієнтом товару неналежної якості, він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні в наш інтернет-магазин, за допомогою телефону або пошти. У зверненні необхідно описати причину обміну / повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів.
Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.
У разі обміну товару неналежної якості, доставка здійснюється за рахунок магазину Mobilluk.com.ua
Порядок дій при одержанні товару, пошкоджених перевізником
1. Перевіряйте товар на відсутність пошкоджень при отриманні у відділеннях кур’єрської служби. Якщо покупець не перевірить товар відразу та виявить пошкодження товару за межами відділення кур’єрської служби, довести порушення з боку транспортних компаній та отримати відшкодування збитків буде неможливим.
2. При виявленні пошкодження товарів (розбиті пляшки, розірвані паки и т.д.) у відділенні «Нової пошти» оформіть претензію (заповніть бланк) до перевізника та сфотографуйте товари у відділенні так, щоб по фотографіях можна було чітко встановити факт пошкодження.
3. Складіть акт прийому-передачі («акт пошкодження») за допомогою представника «Нової пошти» у відділенні.
4. Повідомте про виявлення пошкоджень товарів перевізником нашого менеджера сайту Mobilluk.com.ua за телефоном +380 (93) 150-30-72. Інтернет-магазин Mobilluk.com.ua не несе відповідальність за пошкодження товарів перевізником, але ми цінуємо кожного клієнта і спробуємо допомогти вирішити ситуацію на користь покупця.
Зі свого боку Ми пакуємо товари згідно з правилами пакування перевізників:
Крихкі посилки обмотуємо повітряно-пухирчастою плівкою з усіх боків шаром, товщиною 1,5 см; пакуємо товари у гофро-картонну коробку, а пустоти заповнюємо папером; розділяємо між собою всередині однієї коробки пом’якшувальним матеріалом або гофрокартоном.
Не крихкі посилки пакуємо в залежності від форми такими способами: замотуємо в повітряно–пухирчасту плівку та укладаємо в пакет; кладемо в конверт з повітряно–пухирчастою плівкою; кладемо у гофрокартонну коробку з пом’якшувальним матеріалом.
Фізичне розташування, де можна зробити повернення
Важливо! На даний час Ми ведемо свою діяльність тільки як інтернет-магазин, без фактичного магазину. Всю свою діяльність продажу, обміну та повернення товарів здійснюємо за допомогою транспортної компанії “Нова Пошта” або “Укрпошта”.
Товар, який Ви хочете повернути або обміняти, ви можете самостійно відправити поштою на відділення Нової Пошти, яке найближче знаходиться до нашого складу за адресою: Україна, м. Київ, нова пошта №335 на представника нашого сайту за телефоном +380 (93) 150-30-72
Про повернення необхідно попередньо повідомити за телефонами: +380 (93) 150-30-72 (дзвоніть чи пишіть у Viber, Telegram, WhatsApp).
Для підтвердження прав на повернення замовнику необхідно надати співробітнику Mobilluk.com.ua – Прізвище, Ім’я та по Батькові (П.І.Б.) замовника та найменування товару.
Як здійснюється повернення коштів
Кошти будуть перераховані на вашу карту протягом 5 днів після отримання нами повернення. Для повернення коштів Вам потрібно повідомити нам номер Вашої картки та ПІБ телефоном чи електронною поштою.
Щоб розпочати процедуру повернення, зв’яжіться з нами за контактами, вказаними на сторінці Контакти.